مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در سه راهی شامی شاپ به سمت ضیاآباد نرسیده به شرکت مدیسک بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت به دلایل نامعلومی برخورد کرده است.

سرهنگ ذاکری منش بیان داشت: در این حادثه متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و راننده خودرو مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف، توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، تأکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و استفاده راکبان موتورسیکلت از کلاه ایمنی تا حد زیادی می‌تواند از ایجاد تلفات در این حوادث پیشگیری کند.

توقیف کامیونت حامل سوخت قاچاق درآبگرم

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:ماموران انتظامی بخش آبگرم این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیونت مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ  علی زرینی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بوده را کشف، و یک نفر دراین خصوص دستگیرشد.

سرهنگ زرینی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.